Politika kvaliteta
Partner za proizvodnu izvrsnost
International Quick Service Group d.o.o. pruža usluge proizvođačima uglavnom iz automobilske industrije. Vođeni principima etike u poslovanju i na osnovu činjenica u odlučivanju, stvaramo pouzdanu organizaciju. Usluge koje pružamo zadovoljavaju individualne potrebe naših kupaca i drugih zainteresovanih strana, a samim tim i zahteve tržišta.
Da bismo održali i razvili kvalitet svojih usluga, postavili smo sebi sledeće ciljeve:
- Prepoznavanje novih potreba i zahteva naših kupaca i kontinuirano unapređivanje naših usluga,
- Konstantno uvećavanje poverenja naših kupaca u usluge koje pružamo,
- Izgradnja i jačanje brenda kompanije na domaćem i inostranom tržištu,
- Razvoj potencijala ljudskih resursa i puna upotreba veština zaposlenih u korist kompanije.
Postavljene ciljeve ostvarujemo kroz:
- Poštovanje zakonskih i poreskih propisa, BZR-a, kodeksa o radu kao i zainteresovanih strana,
- Otvoreni dijalog sa kupcem,
- Detaljnu identifikaciju trenutnih i predvidljivih potreba kupaca,
- Analizu troškova i cena radi njihove optimizacije i prilagođavanja tržištu,
- Sistematsko istraživanje zadovoljstva kupaca,
- Učešće na nacionalnim i međunarodnim industrijskim konferencijama,
- Neprekidno poboljšavanje komunikacije između kupaca i naših zaposlenih,
- Angažovanje svih zaposlenih u nastojanju ka poboljšanju kvaliteta pruženih usluga,
- Obuku i podizanje profesionalnih kvalifikacija i izgradnju svesti o kvalitetu kod zaposlenih,
- Vršenje kontinuiranog praćenja procesa, identifikovanje oblasti za poboljšanje i
kontinuirano poboljšanje, - Timsko donošenje odluka i rešavanje problema,
- Kontinuirano unapređenje sistema za upravljanje kvalitetom (QMS).
Politika kvaliteta
Sprovođenjem politike kvaliteta jača se tržišna pozicija naše Kompanije stvarajući njen
profesionalni imidž i oblikujući njen dalji razvoj. Politika se sprovodi u specifičnim akcijama
postizanjem operativnih zadataka i ciljeva uz punu posvećenost Menadžmenta i svih
zaposlenih u kompaniji.